Jag finner inga ord..

..på hur glad jag är och jag antar att ni kommer få höra det ett par gånger, men det får ni leva med :)
 

Då var den här dagen avklarad, jag hade arbetstid mellan 07.30-13.00 egentligen men kom hem för en stund sedan. Ja, det blev ett par timmar övertid med andra ord. Men självklart ställer jag upp när kollegorna är sjuka.. Dagen har varit lång, men riktigt bra ändå. Har meddelat mina kollegor och min chef att min flytt är ett faktum nu, och alla blev riktigt glada för min skull. "Men, hur ska vi klara oss utan dig Mari? Vi kommer sakna dig så oerhört mycket" Fick jag höra från många håll.. men det är tyvärr bara att inse.. Jag vill härifrån, för att få fortsätta leva mitt liv på en "ny" plats och få chansen att utveckla mig själv ännu mer..osv..osv.. Och ja, det är klart dom förstod mig....Det är många andra som har gratulerat mig, både här på bloggen, via telefon och mail och jag kan bara säga Tack så hemskt mycket, det värmer ska ni veta !! ♥  Jag är så förbaskat glad.. Och för er som inte vet så ska jag börja jobba på en skola (i en förskoleklass), ute på Lidingö.. Så nu vet ni det också, såg att det var några som hade frågat det nämligen :). Nu ska jag ta en dusch, en upptining behövs eftersom jag har varit ute sedan 12.30 och varmt kan jag inte påstå att det är.. Sedan blir det en lugn kväll hemma bara, en tidig kväll skulle jag gissa på att det blir också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0