Idag blev en känslosam dag !

Igår sa jag att det var nära till tårar och jag trodde att jag skulle slippa fälla några idag, när det var sista dagen på jobbet. Men det gick inge vidare ska jag berätta för er, på jobbet kunde jag i och för sig hålla emot men när jag kom hem och öppnade en present jag fått av en mycket nära arbetskamrat brast det. Det var nog inte innehållet som fick mig att börja gråta (nog för att det var en jättefin present), men orden hon hade printat ner på det tillhörande kortet fick tårarna att rinna. Att man alltid ska vara så känslig !!!! Skulle inte ni också börja böla av sådana här fantastiskt fina ord (?)

"Jag ville bara säga Lycka till och att du kommer att saknas Mari! Maken till kompetent vikarie har sällan setts, du har alltid varit positiv och trygg i ditt arbete med barnen. Du har potential till att bli en sjuhelsikes bra Förskolelärare! I Will Miss You !! Kramar ***

Hua, nu gråter jag igen !!! Det blev ett känslosamt inlägg idag, i alla fall för min del. Nu ska jag bege mig till syster äldst. En middag med hela familjen vankas. Vi hörs senare.. / M


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej gumman, på lördag lottar jag ut Victoria´s secret underkläder på min blogg, om det låter intressant får du gärna anmäla dig till utlottningen. Här är direktlänken:

http://www.minnies.se/startsida-/kategorier/taevlingar/386-vinn-victoriaas-secret-underklaeder.html

Kram Minnie

2009-10-15 @ 20:55:03
URL: http://www.minnies.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0