Hej och hå !!

Tiden har bara sprungit iväg idag, trodde jag skulle hinna kila in i någon galleria och kika lite när jag ändå var ute och åkte. Men där gick jag på en nit, det tog längre tid än jag trodde att åka fram och tillbaka för att hämta packningen. Jag hann med att handla tacostillbehör plus lite annat i alla fall, tur var väl det för annars hade det inte blivit någon middag idag. Skynda dig hem Jens, magen kurrar :). 


Halloween, det hade jag nästan glömt bort. Någon som ska på någon rolig fest ?! Själv ska jag sitta och glo på Martin Stenmark och có, Ladies Night ni vet. Det ska faktiskt bli riktigt roligt, och sällskapet är i toppklass också så jag antar att ingenting kan gå fel :). Förra året var jag bjuden på Halloweenfest, så jag hade nog dödsångest vid det här laget för ett år sedan. Jag hade nämligen ingen som helst aning om vad jag skulle klä ut mig till, men det fixade sig. Men i år skippar jag allt som har med Halloween att göra, orkar inte med sådant där längre. Det blir roligt igen, den dagen man får egna barn. Aja sluttjatat, nu ska jag steka köttfärs..../ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0