Filmkväll !!

Igår var nog den slappaste dagen i min livshistoria, jag gick runt som ett spöke hela dagen och gjorde vad som föll mig in för stunden. Och banne mig vad skönt det var :). Emma var ju som sagt på besök igår och det var ett kärt återseende måste jag säga. Känns grymt skönt att jag har tjejerna i min närhet !!! När det var dags för Emma att bege sig hemåt tog jag och Märtha en sväng till Kungens Kurva och strosade runt lite, men vi vände snart hemåt igen. Båda var hungriga, vilket slutade i två griniga tjejer..i alla fall en (jag). :). Väl hemma slängde Märtha ihop lax, potatis, sallad och en god romsås. Sedan var jag med på banan igen!! Film skulle vi hyra också, så vi kilade iväg och hyrde "Den lilla flickan i huset vid vägens slut" och "Young Single and angry".Den förstnämnda var riktigt bra, medan den andra var helt värdelös. Så hyr den INTE !!!!! Vid 00.30 var det godnatt för mig...


Nu på morgonen har det inte blivit mycket, frukost och en dusch har jag åstakommit. Inget mer !! I eftermiddag ska jag hjälpa Märtha med lite saker, vi får se hur vi lyckas med det. Nu ska jag överlämna datorn till tjejen bredvid, i stället ska jag göra mig iordning och packa ihop en liten väska. Ska iväg sedan, men vart förtäljer icke historien ;). Hej på er!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman. Ni verkar ha det riktigt mysigt.. Hoppas flytten ner gick bra. hör av dig nästa gång du är hemma så försöker vi ses, oki? puss

2009-10-20 @ 13:10:40
URL: http://emmariia.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det låter bra det.. du får hålla oss uppdaterade nu .. lägg upp lite bilder också så vi ser hur du bor:)

2009-10-20 @ 17:16:51
URL: http://emmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0