Min snurriga dag !!

Jahapp, denna fredagen blev en snurrig fredag. Men nu är det helg i alla fall, vilket är skönt. (Det innebär också att det bara är 1,5 vecka kvar innan jag flyttar :). Tanken var att jag skulle på ett möte i morse (på jobbet), vid 07.30 samt att jag skulle jobb i natt 19.00-07.00. Men det slutade med att mötet blev inställt, och jag fick jobba i stället. 07.30-12.30. Vid 12.30 gick jag hem för att försöka sova lite, eftersom jag skulle börja jobba igen vid 19-tiden. När jag väl hade somnat ringde en kollega och meddelade att det blev tomt på barn i natt. Jaha, jag blev ledig i natt alltså!!! Jag orkade inte ens bli irriterad, fast jag kanske borde ha blivit det. Det finns faktiskt folk som har ett liv på sidan av jobbet... Men nu har jag lagt det bakom mig, jag åkte till stugan i stället. Här är lugnet ett faktum, och det är precis vad en helg ska innehålla. Jennie med familj har också varit här, men dom var tvungen att avbryta middagen och åka hem. Tyvärr ! Edvin fick astmaanfall och astmasprayen låg hemma :(. Nu blir det lite mys med en tänd brasa och ett glas vin, medan vi laddar för första delfinalen i Idol. I morgon beger jag mig hemåt på förmiddagen någongång, måste hem och göra mig fin inför dopet samt födelsedagskalaset jag senare ska på.


 Hoppas ni alla får en trevlig kväll !!  

 


Kommentarer
Postat av: Paula

hur har det gått med huvudvärken?

2009-10-10 @ 11:20:25
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0