091016

Hej och hå vilken lång dag, men den har varit lovely. Jag är på sjukt bra humör :). Hoppade upp vid 08-tiden i morse för att hinna göra mig iordning och slappa lite innan jag skulle hämta tårtan, vid 10-tiden. Passade på att springa in en snabbis på Birsta City också, för att köpa en present till en arbetskamrat. Det skulle bli en snabbis som sagt, men jag och mamma kunde inte hålla oss från att besöka några andra butiker, så vi dröjde kvar där ett tag. Vid 11.15 drog jag mig vidare mot jobbet, där det skulle bli tårtbjudning. Och den var uppskattad vill jag lova :). Jag käkade lite lunch med kollegorna samt smaskade i mig lite tårta medan vi surrade igenom åren som varit. Sedan blev det kramkalas och bye bye för min del, så idag var det finito bandito på jobbet *vinkvink*. Vid 13.30-tiden svängde Märtha in på parkeringen och hämtade upp mig, för att inte glömma..Jenny var också med !! Jag och Märtha åt en sallad på ett mycket trevligt ställe, namnet på stället förtäljer dock icke historien.haha. Jenny mötte vi upp lite senare, då hon hade fixat en doppresent och då traskade vi direkt till Waynes för en kaffe. Och ja, där blev vi kvar tills det var dags att åka hem. Nu sitter jag bara och inväntar Idol, men klockan lyckas då alltid gå väääldigt långsamt när man väntar på något.Varför?. Michael Jackson-tema ikväll, Vad tror ni om det?!. Jag har haft en väldigt trevlig dag med mina vänner i alla fall, annars brukar det bara bli massa jobb för min del. Men nu i framtiden blir det ändring på det, vilket jag är sjukt glad över. Man måste leva och få umgås utanför jobbet också, det funkar inte annars... Nej, nu blir det ett glas utav min hemmagjorda svartvinbärssaft. Mums :). Hej på ett tag... / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0