Solen lyser över sthlm :)

Lördag och jag mår oförskämt bra. Är det inte helt underbart så säg ?! :). Jag vaknade 09, vilket för en del inte kan tyckas vara en sovmorgon men för Mari är det sovmorgon. Har plockat undan lite här hemma och har nu lyckats få igång datorn, så nu får vi se när den kollapsar igen. Jag håller tummarna för att jag hinner skriva klart det här inlägget i alla fall.... Solen skiner över sthlm idag, så det får bli en långpromenad strax annars är det bara slapp och en fika som väntar mig idag...


I morgon är det en vecka kvar innan det är första advent, och det vet ni vad det innebär va ?! - Glögg, pepparkakor, lussebullar och massa tända ljus.. Ja jag tänkte väl det :). Synd att sthlm inte bjuder på någon snö dock, jag är ju liksom van vid det men det ska nog gå bra. Jag har ju mina kära vänner och min Jens, så jag klarar mig nog lika bra utan snö. Eller vad tror ni ? :)


Nu ska jag fixa lite frukost och sedan ta en lååång och härlig promenad :)






Kommentarer
Postat av: johanna nilsson

men det är ingen snö i sundsvall heller,så du behöver inte vara ledsen:P

2009-11-22 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0