091125

Då var onsdagen över också, och hej vad det går. Jag tror faktiskt att veckorna får dra ner på tempot lite, för jag hinner inte riktigt med. Men jag ska väl samtidigt inte klaga, jag menar, vem ser inte fram emot helgerna ??? Annars kom jag precis innanför dörren, det blev en lång dag idag. Vi har haft APT nu på eftermiddag, och det mötet tog sin lilla tid. Men nu är jag hemma i alla fall, och skönt är väl det. Det får bli så enkelt som Mc Donalds till middag idag, jag har varken lust eller ork att ställa mig vid spisen... Sådana dagar är väl tillåtna ibland va ?? :).


Innan jag byter om och ger mig iväg till Mc så får jag glatt välkomna mina kära föräldrar hit, jag tycker att dom också måste få hänga med på vad som händer här nere. Snällta va ?! ;)  Saknar er !!! ♥


Nu blir det ombyte....hej../ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0