091101

Första november hurrni, oj vad tiden springer iväg.


Rätta mig om jag har fel, men nämnde inte jag för någon månad sedan att jag aldrig mer skulle åka buss till/från Stockholm ?!?! Jo, jag tror minsann att det stämmer. Sista resan jag gjorde höll på att kosta mig mitt liv, ni kommer väl ihåg... tanten bredvid som vädrade fötterna..(?). Ja som sagt, jag skulle aldrig mer åka buss men idag måste jag åka buss. Tågbiljetterna var slut, några jävlar hann före med andra ord. Skit ner er !!!!  Det ända positiva med den här bussresan är att jag är täpt i näsan, så förhoppningsvis slipper jag alla vidriga odörer. Tack !! Nogbabblat, jag åker vid 12.30 i alla fall och är framme vid 17-tiden. Jippi, en snabbuss. Inte ofta något sådant inträffar. Nu måste jag göra ett ryck, väskan ska packas och jag ska byta om.


Bye bye, på återseende / Mari


Kommentarer
Postat av: cicci

välkommen tillbaka. hoppas du slapp tåfis :)

2009-11-03 @ 18:10:50
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/
Postat av: Caroline

Uppdatera!! ;) Saknar att läsa om dina upptåg Mariii!

2009-11-05 @ 11:26:04
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Carro västerås :P

MMMMMMMMMaaaaaaaarrrrrrriiiiiiiiiii vart är du???

2009-11-05 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0