Underbara helg =)

Tack för att ni finns mina kära vänner !!!!!



Idag innebär helg, och det tackar jag för med en öppen famn :). Veckan har varit sjukt jobbigt, plus att gårdagens tankar satt snurr på min hjärna. Men nu är jag back igen, känner mig faktiskt riktigt glad idag. Konstigt det där, att ena dagen mår man skit och sitter och tänker på tråkiga saker som hänt, medan den andra dagen är hur ljuvlig som hellst. Skumt. Men jag tror att man behöver nedgångar för att uppskatta det goda med livet.. Eller vad säger ni ?!

Jaja, slutpratat om det där. Jag försöker lämna det som hänt bakom mig, och ska nu ta nya tag..


Min fredag har i alla fall varit helt okej, som en fredag brukar vara. Avkopplande, lugn och den bästa dagen på veckan :). Vi har varit ute i solen och lekt hela dagen,  enda gången vi var inne var under lunchen. Så vi har haft det riktigt skönt =)

Nu har jag precis anlänt till stugan, smällt i mig lite käk och krypit ner i fotöljen framför brasan. Låter det inte mysigt så säg :). Kvällen blir lugn, och jag antar att det är Hockeyn som prioriteras här.  Skoj =). Vad ska ni göra ?!


Ha en bra kväll i alla fall, kanske återkommer med några fler inägg =)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0