Torsdag = Ledig !!!!

Vaknade vid 09-tiden och var riktigt pigg, så jag klev upp, klädde på mig och tog en promenad ner till Tandläkaren. Där jag hade tid vid 11-tiden. Tur som jag har så hade jag inga hål, känns rätt onödigt att gå dit ibland och få det bekräftat - Du har inga hål.  Eftersom jag alltid får det svaret. ( Jag har nämligen aldrig haft hål.). 500 riksdaler vågade hon kräva också, men men..  Efter tandläkaren tog jag mig en vända på stan, och shoppade lite. Så underbart att få unna sig saker då och då, av någon konstig anledning känner man sig så jäkla glad efteråt. Känner inte ni så ?!...

Nu har jag precis käkat en sen lunch här hemma, och nu inväntar jag min kära far. Jag och mamma kom på den galna idén att vi ska åka till Härnösand (5 mil från sundsvall) och storhandla i eftermiddag/kväll. ha ha.. Vi är galna, jag vet ;). Men brist på annat och tråkiga matvarubutiker här i sundsvall, så måste man hitta på något skoj. Så det blir kvällens syssla..

Hur har ni haft det denna underbara torsdag ?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0