Tips från Coachen !!!!

Jag måste tipsa er om en faktiskt väldigt fräsch grej.   Det jag ska tipsa er om är något jag har åstakommit alldeles själv :). Duktigt !!!!! Det var nog för en vecka sedan, när jag skulle städa här hemma. När jag hade påbörjat städningen i badrummet råkade jag välte ut en kartong med tvättmedel.(inte allt pulver dock).  Istället för att sopa upp pulvret tog jag dammsugaren och sög upp allt.  Det var då jag uppfann den behändiga doftfräscharen :).   Eftersom tvättmedlet ligger kvar i dammsugspåsen utsöndras en väldigt fräsch doft när du kör dammsugaren...  Ni alla vet väl, att dammsugaren brukar lämna efter sig en ibland väldigt unken doft.. Så testa detta vetja =).....


Vad smart jag är va ?! =).

Jag vet, doftkulor finns redan att köpa till dammsugaren. Men detta är ju ett billigare och mycket enklare alternativ, för lite tvättmedel kan man väl avvara.... Tänk på doften :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0