Stromen rider på ööööppet haaaav !!!!!

Visst finns det en mening i en låt som går så???? - Eller är jag helt ute och cyklar ?

Men i alla fall, angående rubriken... Jag håller på att blåsa booort!!! Shit vad det blåser alltså, träden står på trekvart och liakså min frisyr.. haha. Men nu är jag inomhus, och skönt är väl det, för jag har precis kommit hem efter ännu en arbestdag. Men inte vilken arbetsdag som helst, utan min sista för den här veckan..Weeeii :).  - Jag åker nämligen till stockholm vid 18-tiden idag, för er som missat det...  

Packningen är i alla fall på god väg att blir klar, men jag var tvungen att ta en taktikvil. Närmare bestämt, slänga i mig en frukt.  Klockan slår 14.15 och jag bara måste ha mellanmål..haha. Arbetsskada skulle jag kalla det för.....



Packningen ser lovande ut den här gången, men skulle inte förvåna mig om att jag slänger i lite mer kläder, innan jag stänger väskan....Det kan ju vara bra att ha menar jag :P.


Aja nu ska jag sluta babbla, ska istället återgå till väskan samt en dusch därefter...

Puss hej / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0