Städ AB !!!!!

Vaknade vid 08-tiden och var pigg som en lärka, hoppade upp och gjorde mig en god frukost. Därefter tog jag med mig dagens tidningar och hoppade ner i sängen igen, hur gott som hellst =)., Somnade om en timme också, för den som är intresserad..  Vid 10-tiden var jag på benen igen, och påbörjade strax därefter min storstädning. Som är så gott som klar,  gaaah vad jag älskar när det är nystädat.  Började att bädda rent, sedan blev det dammning, dammsugning och lite rensning i garderoben. Jag har också putsat och gjort rent mina höst/vinter-skor som ska ställas undan under sommaren.....Nu har jag precis avklarat bärget av kläder/örngott som behövdes strykas. (skittråkigt att stryka ju).  Så nu blir det lite lunch, och sedan ska jag göra mig ett hemma-spa.  Gött och välförtjänt :). Tycker ni inte ?!

I eftermiddag kväll är det tänkt att jag ska bjuda mamma, pappa, Jennie, Elsa och Edvin på middag. Jag har tänkt slita ihjäl mig i köket faktiskt,  det blir tacos :P. Sedan får jag se vad som händer, jag kanske följer med Jennie och barnen hem till dom och ser på Eurovison. Markus är på svennsexa, så jag kan gott hålla min syster sällskap =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0