Sommar !!!!!

Åh jag är så lycklig, sommaren är här =)


Idag har jag träffat två studiepolare från Lillsved, Christine och Cicci närmare bestämt. Jättetrevligt att ses igen =). Vi promenerade ner till Årstaviken och satt oss där, med en glass i varsinn hand.. Efter lite snack och uppdatering om vad som händer och sker skiljdes vi åt, så nu är jag hemma igen.... Men en sak måste jag bara poängtera efter besöket vid Årstaviken, - Ååååhh vilket mysigt ställe !!! Idag är det så varmt här i sthlm att folk till och med badade i havet, antar att det var iiiskallt. Men säkert vääldigt uppfriskande..


Märtha hoppade nyss in i duschen, och jag ska göra detsamma efter henne. Annars är matlagningen i full gång, det blir potatisgrstäng och biffar.... Och självklart ett glas vin till.. Ikväll blir det hör och häpna, faktiskt en utgång. Det var förövrigt det första Märtha frågade mig i morse, när hon vaknade vid sisådär 13-tiden..hehe. "Är du sugen på att gå ut ikväll?"



Nu ska jag återgå till matlagningen, och sedan en härlig dusch...

Tack för en lovely dag =)...

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0