Söder !!!!

Idag är det sista dagen här i sthlm, och det känns lika vemodigt varje gång, att behöva lämna staden. Men jag får tänka på att jag har haft det jättetrevlig, och att jag snart kommer tillbaka... =).

Vaknade vid 10-tiden, lika tidigt som alla andra mornar efter en utgång. suck. Jag kan verkligen inte sova länge dagen efter, men men.. Någon fler som har detta problem? Jag och Märtha gjorde finmiddag igår som sagt, och i min mening var det ryyysligt gott..haha.. Sedan blev det vin för hela slanten, och lite skvaller innan det var dags att bege sig ut. Söder var kvällens anhalt, först tog vi en öl på något litet hak på Götgatan, medan vi inväntade Anna.. Sedan drog vi vidare till Hotellet, som jag troooor att det heter.. Där blev det en drink, medan vi satt och surrade vid ett bord. Trevligt !!! De flesta ställena på Söder stänger ju vid 02-tiden, så därefter tog vi lite käk på Mc Donalds. Och sedan raka vägen hem, vi var nog i säng vid 04-tiden..... En lugn men jättetrevlig kväll !!!!



Just nu försöker jag få liv i Märtha,  men jag lyckas dessvärre inte. Så jag tänkte packa ihop mina saker nu, samt käka lite frukost.  Sedan blir det tre timmar på ett tåg..Jippi !!!!!!!!!!!!


...Bilder kommer ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0