Regnet knackar på dörren !!!

Tankar och minnen flyger genom mitt huvud, och jag inser att saker och ting som hänt de senaste veckorna börjar komma ikapp mig.  Varför just idag vet jag inte, men ensamheten ekar här inne och jag kan bara sitta och tänka. Medan regnet smattrar mot fönstrena. Världen drar i mina armar,  men jag vet inte varför jag inte följer med. Just nu vill jag bara stänga in mig och drömma mig bort. Orkar inte fundera längre, önskar bara att någon drog hårdare i min ena arm. Det som en gång var underbart är bortfluget nu, och jag står här ensam kvar.  Men jag antar, eller jag vet att livet inte är en dans på röda rosor...

Lite flummigt, men det är mest skrivet för mig själv.


Shit, nu blev det deep talk. Men sådant måste också få plats.







Jag ska ta en dusch, koka en kopp te och krypa upp i soffhörnet.





Om någon har något skoj på G snart, hojta gärna till. Jag är i behov av lite glädje.


Kommentarer
Postat av: christine

Du är välkommen till Stockholm alla dagar! Hoppas du mår bättre snart vännen. Puss och kram

Postat av: Paula

ta det lungt babe. och det är bara att komma ner när du vill. kram

2009-05-08 @ 07:34:09
URL: http://dagensforakt.blogg.se/
Postat av: cicci

men usch då, det där lät inte roligt :/ som chrickelin skrev så är du alltid välkommen ner till estocolmo :D

puss

2009-05-08 @ 08:36:09
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0