Lunch/fika-gäster !!!!

Just precis vad jag har haft =). Som jag sa förut, familjen Eriksson/Hammarström skulle komma förbi. När dom svängde in här på gångvägen till vårat hus såg det precis ut som en ankfamilj eller något..haha.. Pappa Fredrik i täten med följe av Elise, Alvin och Madde med Ida bak i cykelstolen. (alla på varsin cykel). Bra gjort tycker jag faktiskt, eftersom det är ca 4 km från dom till mig... Men aja, tillbaka till ämnet.. Lunch skulle dom visst ha, så jag kokade ihop lite smått och gott. Sedan blev det kaffe och kaka på uteplatsen. Strålande väder, så lite frisk luft och gott kaffe gjorde susen... Nu har dom hoppat upp på cyklarna igen, och begett sig hemåt.



Storasyster Elise och lillasyster Ida myste i solen, på filten.. Mellanborsan Alvin hade redan fikat klart och sprungit till lekparken.... Visst ser det mysigt ut ?



Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan göra mig själv fräsch, genom en dusch =).


Bye Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0