Kvällen är ung, likaså jag :P.

Kom nyss hem efter en jättebra vårshow, som inte var någon vårshow.ha ha. Snacka om att jag inte hänger med ibland =). Det var ju ett litet skådespeleri,  Elise´s förskoleklass gjorde Rödluvan och vargen och andra förskoleklassen gjorde Petter och hans fyra getter.  Riktigt duktiga var dom =). Och en stolt moster insåg att äldsta systerdottern börjar bli en stor tjej.  Efteråt blev det fika hemma hos Elise (hos Madde och Fredrik med andra ord).

Nu har jag tagit den där omtalade duschen, och mår nu som en prinsessa !!! ♥



Märtha: Jajjamen. Här bjuds det inte på någon prinsesstårta, du vet ju vad jag tycker om sådant. Bläää!!!! Men som du säger, efter föör många bitar smörgåstårta mår man nog inte hundra. Så det får bli med måtta :).

Tack vännen !! Vi ses nästa vecka =)
Kramar  !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0