Gröna Lund !!!

Sådär ja, då var man fit for fight igen.. Om man kan säga så =). Vaknade liiite senare idag, närmare bestämt vid 09-tiden. Skönt med en liten sovmorgon!!!    Efter ännu en brakfrukost, made by Märtha städade vi och fixade fram lite fikabröd. Syster äldst och hennes familj skulle nämligen komma förbi, jo ni förstår, dom är också i sthlm denna helg. Som vissa inte vet så hyr Märtha lägenheten av min syster och svåger. Så var de med det =).

Nu har en lunch intagits, samt en härlig dusch. Så efter detta inlägg ska jag lägga en make och klä mig, för Gröna Lund med Josefine, Jenny och Emma väntar på oss.. Det ska bli barnsligt roligt, om jag själv får säga det :).

Vädret är strålande, och värmen är total =)

Nu ska jag göra ett ryck, så man kommer ut någon gång...

Ha en bra dag...

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0