Barnsligt roligt !!!

Efter fem timmar på Gröna Lund är jag både mör i benen och i huvudet, men jag har känt mig som ett litet barn där vi traskat runt bland karusellerna. Kul !!! =). Trevligt att träffa tjejerna också, Josefine, Emma och Jenny. Märtha var självklart också med.... När huvudet snurrade och fötterna ömmade blev det lite Rosé på en av pubarna.. Gott !!! =)

Aja, vi har haft en strålande dag i alla fall. Likaså har vädret varit. Nu har vi äntligen landat hemma, och inom en snar framtid blir det sängen. Sömn är något min kropp verkligen behöver nu.............


Stockholm är ett himmelrike, om jag jämför det med Sundsvall. Jag lever här =).

En sak till, både jag och Märtha tackar dom högre makterna för våran bussresa från Liljeholmen. Busschauffören var med största sannorlikhet rallyförare i sitt förra liv.... usch.....



..Bilder kommer när jag är åter i Sundsvall....



Bye / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0