23 år, så nu rullar det utför !!!!

Vaknade redan vid 06-tiden i morse och var hur pigg som hellst, det är väl typiskt när man vet att man får sova längre. (hela två timmar). Tur som jag hade somnade jag om, efter en låång stund. Hoppade sedan upp vid 08-tiden och gjorde mig iordning för en dag på jobbet. Dagen på jobbet har gått bra, vi har haft en väldigt bra dag idag. Började med ett besök i skogen, och sedan har det rullat på i vanlig ordning.  Stängde idag som sagt, så jag kom inte från jobbet förrän vid 17.45....

När jag väl var hemma var det bara att le och se glad ut igen :). Här hemma väntade nämligen systrarna med familjer,  och min stora smörgåstårta :). Lite presenter fick jag öppna också, det får ju inte glömmas...... Efter fika, presentöppning, lek med barnen och surr med familjen begav dom sig hem. Så nu är det tyst igen...hi hi.. Ska bara ta det lugnt resten av kvällen, och njuta av vetskapen att jag är ledig i 4 dagar.... Gött !!!!


Hur har er dag varit ?!


...Visar bilder från kvällen i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0