090521

Jag kom faktiskt ner på stan en sväng, som jag önskat :). Tack vare Nina. En villig själ som ville hänge med. Vi traskade runt i lite butiker, kollade kläder, skor osv.. Men ingen var egentligen ute efter något. Mascara och skosnören fick Nina med sig hem i alla fall. Medan jag kom hem tomhänt, lika bra det kanske. 



När jag kom hem mötte jag mor och far i dörren, som var på väg att åka ut till stugan. Elise skulle också åka med. Eftersom filmkvällen uteblev bestämde jag mig också för att följa med, så nu befinner jag mig med andra ord ute i stugan. Käkat middag och ritat lite med Elise är det ända jag hunnit med, så nu tänkte jag lägga mig i soffan och bläddra i min nya tidning jag köpte förut..Plaza...


Hej svejs på er..


Lutande tornet i Sundsvall....




Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Tack =) de är köpta på Synsam

2009-05-21 @ 21:57:03
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0