090518

Hej hopp på er alla glada :). Hur står det till ?! Med mig är det bara bra, haft en riktigt bra men kyylig dag på jobbet. Jobbade som sagt mellan 07.30-16.00, och timmarna bara flööög iväg idag. Skönt värre hurrni, med tanke på att det är måndag. Efter jobbet traskade jag hem och satt mig vid middagsbordet och smaskade i mig en tacosgratäng, sedan bar det iväg till Birsta. Strosade runt där en timme, medan mor och far var på ICA Maxi och handlade. Köpte förövrigt en jäääättefin klänning på Vila, som jag kollat på, ja säkert hundra gånger. Men den får åka tillbaka, tyvärr. Det såg ut som om jag var gravid i 8:e månaden eller något liknande.. synd, jag som ville ha den. Varför lär jag mig aldrig att prova kläderna i butiken, istället för att köpa hem dom. (?)

Undra vad man ska önska sig till på onsdag då?! - Just nu har jag ingen aning alls, elle jo, en sak. Men den kan jag nog glömma... haha.. (Herrklocka från Armani). Meen, om jag lägger huvudet på snè...




...och himmlar med ögonen som bara jag kan, så kanske det går..Vad tror ni ??

I och för sig blir jag nöjd över vad jag än får..Men önska kan man ju alltid =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0