Mascara-test !!!!!

 

Är jag lika lättlurad som många andra ?!  Media har vunnit matchen, för jag har inhandlat dessa två mascaror. Endast för att se om dem verkligen är SÅÅÅ BRA som media säger.  Max Factor´s False Lash Effect Mascara har jag redan testat i och för sig, och recensionen lyder;  Helt okej mascara, som är lätt att applicera på fransarna och lämnar inga klumpar efter sig. (liiite klumpigt och kletigt i början dock). Men "False Lash effect",  trodde ni ja. Inget mirakel hände på mina fransar i alla fall. Jag kallar den "Vardagsmascara".  Denna mascara får 3/5 i betyg av mig.      Idag inhandlade jag Maybelline´s The Colossal Mascara.  Så i morgon ger jag den en match, och återkommer efter några dagars användning med en recension.

Lämna gärna kommentarer !!!  vad tycker ni om dessa mascaror ?! Använder ni dem ?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja jag har köpt den gula... Inge vidare tycker jag! Finns många som är bättre. Borsten är så tjock så man trycker nästan in den i ögat då man he på mascara....:P Dagens i-landsproblem. :)

2009-03-05 @ 16:52:37
Postat av: Mari

Är det Caroline som talar ?! :). Ja jag förväntar mig inget direkt, men skoj att testa i alla fall. För media säger ju att den är sååååååååå bra. ha ha... I-landsproblem, svar: JA !!! hehe

2009-03-05 @ 16:59:25
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0