Spegel spegel på väggen där, säg mig vem som vackrast i landet är !?

Enligt mig var mitt nyrenoverade rum färdigt, men jag insåg ganska snabbt att det var något jag saknade. En spegel, För vem klarar sig utan en spegel egentligen ?!  Men eftersom jag inte har hittat just den spegeln JAG vill ha, så har det uteblivit. Men härom dagen stod den bara där, på en hylla, rätt framför ögonen på mig. På Ö&B, ja ni hörde rätt, på Ö&B!!!!!  Hur stor är chansen att man hittar en riktigt snygg spegel på Ö&B egentligen?! Jag gjorde det i alla fall, och nu är den MIN. Bara MIN :). 


som ni ser har den inte kommit upp på väggen ännu.
(den ska sitta ovanför byrån, ni får se resultatet senare)
Vad tycks ??? :)

Kommentarer
Postat av: Jill

Yammi, det hade man inte anat! =) Riktigt schnygg!

2009-03-30 @ 20:49:38
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Mari

Ja, jag blev riktigt förvånad. Men nu är jag såå nöjd :). Man kanske ska besöka Ö&B oftare, det är där gobitarna finns värkar det som :P

2009-03-30 @ 20:56:24
Postat av: Caroline

Vill oxå ha :D

2009-03-31 @ 20:45:14
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0