Sorry lorry !!!!

Ni har saknat mig, ja, jag förstår det !!!!! :P. Jag har verkligen inte haft tid att blogga dem senaste dagarna. Det har varit full fart från morgon till kväll hela helgen, plus igår och idag. Men, nu är jag tillbaka :). Älskar när dagarna är fullspäckade, men idag tog min energi slut. Så idag när jag kom hem från kvällens möte, ville jag bara gråta. - Jag är helt slut !!!!! Ikväll har jag faktiskt varit så ego att jag har stängt av mobilen, stängt in mig på rummet och bara gjort saker JAG har velat göra. Såå skönt. Och det får bli en tidig kväll ikväll också... (Om någon har testat ringa, så vet ni nu varför jag inte har svarat.) 

Min helg bestod till mesta del av massa födelsedagsfirande, E fyllde nämligen 9 år.  Fixa och dona inför kalas är ingen lätt match alltså, skoj är det i och för sig. Men det tar verkligen all energi från en. I stället för att skriva exakt vad jag har gjort så summerar jag helgen såhär. - Den har varit mysig och väldigt givande.

Igår måndag !!! Då var det tillbaka till arbetet igen, och det gick som det gick. Faktisk riktigt lugnt, men det blev en lååång dag. 08.00-16.00 + 16.30-20.00. Direkt efter jobbet åkte jag till Cicci och hälsade på, där planerade vi lite inför vår kommande Åre-resa, över en kopp kaffe. Riktigt trevligt att träffa henne. När jag kom hem vid 22.30-tiden slog jag igen mina gröna och somnade direkt.... Jag var dötrött.

Idag har också varit en förvånadsvärt lugn dag, fast två kollegor fortfarande är sjuk. Men efter en dag på en förskola är man ändå väldigt, trött !!!!  Och som sagt, det har varit full fart sedan förra veckan. Så lite sömn och en kort dag i morgon känns som väldigt bra just nu...

Tur att jag har lite skoj att se fram emot, jag menar, det är ju det som får än att orka med dagarna :).
3-5 April, Paula och Andreas kommer och hälsar på.
23-26 April, Åre-resa med gänget.
Jag skulle egentligen ta en trip ner till Stockholm i helgen också (lördag-söndag), men jag tog beslutet idag, att hoppa över den resan. Ekonomin sa ifrån nämligen. =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0