Slutspelshockey !!!

Jaha gott folk, då var slutspelshockeyn igång. Som förra året möter Timrå återigen HV 71 i slutspelet, och som ni redan vet vann HV 71 Elitserien förra året. Så, hur kommer det gå i år tro ?! Kvällens match vann Timrå, med 2-1. En riktigt spännande och innehållsrik match. Sådant gillar vi !!!!  Timrås spel var bra ändå från start fram till tredje perioden, då HV 71 tog fart och fick några riktigt vassa målchanser. Men Timrå var det starkare laget ikväll, och lyckades snyggt hålla resultatet.  Nu laddar vi om till på lördag, då vi spelar på bortais. (Jönköping) - Jag tror och hoppas på att Timrå fortsätter som dem spelade ikväll,  om dem gör det kan det bli riktigt bra. Och förhoppningsvis räcker det ända till final :). Men man ska inte ropa hej ännu, det är många matcher kvar, så nu gäller det att fokusera och kämpa.   Vilket lag håller ni på ?!

Nu ska jag återgå till min packning, som förövrigt börjar bli en tradition på torsdagarna. Ha Ha !!!!! Sedan blir det sängen, för ännu en arbetsdag inväntar.  Men, sedan är det HELG !!!!!!  :)

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

jag är absolut ingen sportintresserad människa så jag har inte så stor koll ;)

2009-03-06 @ 07:20:55
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0