Sleep tight !!!

Nyss hoppat in genom ytterdörren, eller ja nästan i alla fall. Jag har hunnit att duscha också. Har ingen ork alls att skriva något längre, eller mer intressantare inlägg än detta. Jag är så rackarns trött nämligen,  så jag får härmed önska er en god natts sömn och en bra dag tomorrow.  Puss på era näsvingar (som Caroline skulle sagt) !!!!!!!

Fuck, nu höll jag på att glömma en sak. Jag måste ju berätta,  att Timrå VANN ikväll !!!!! :) :) :) :) Det står nu 3-1 i matcher till Timrå, så om dem vinner morgondagens match blir det raka vägen till semifinal. Mot vilket lag (?) Det är fortfarande oklart.   Men vinsten ikväll satt så jäkla bra, nu kommer jag sova gott.. Hejdå !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0