Recension !!!

Lovade ju att återkomma med en recension efter några dagars användning, angeånde Maybelline´s Colossal Volume Mascara.  För att jämföra den med Maxfactor´s False Lash Mascara var denna mycket bättre. Men ingen höjdarmascara.  Som den förra var också denna lätt att applicera på fransarna, och den klumpar faktiskt ingenting. Vilket jag gillar. Den enda nackdelen jag kan hitta med denna mascara är nog att borsten är liiite väl stor, men den är helt klart bättre. Jag rekommenderar faktisk denna !!!!! Den får 4/5 i betyg av mig. Även den här mascaran är en, "vardagsmascara". Men, YSL´s volymmascara kommer nog alltid förbli min favorit. Vilken är er favorit ?!



Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: Jamen visst blir man! Så mysigt att va i fjällen på just påsk också!



Max Factor False lash effect är super! jag har precis köpt den och är hur nöjd som helst. bästa mascaran jag någonsin ägt och den har ju även fått högsta betyg i ett stort mascaratest som cosmopolitan haft (tror ja de var) :)



Annars är Elizabeth Ardens mascaror kanon också!

2009-03-08 @ 21:53:38
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0