Jag pallar inte !!!!

Idag har varit en helt okej dag. Började jobba klockan 09.00, och spatserade direkt in på ett möte som väntade. Så inte förrän vid 12-tiden kom jag ut till barnguppen. Måste erkänna att det ibland kan vara riktigt skönt, att slippa "ta hand" om barnen var eviga timme man är på jobbet. Men i alla fall, min dag har varit bra och eftermiddagen har vi spenderat ute i snön. Nu är jag hemma.

Ja jag vet, jag tjatar var eviga dag om den förbannade snön. Men idag var det droppen alltså, jag pallar inge mer snö. Det har nu snöat i två dagar, konstant !!!!!!! Och inte har det slutat heller, jag blir gaaaalen. Jag ÄLSKAR verkligen snö egentligen, jag är ju norrlänning. Men när Mars månad har anlänt och snön har legat på marken sedan i början av november, kan man inget annat än att börja bli LESS !!!!! Vädergudarna får mer än gärna strö lite vårkänslor över oss jordbor nu. För jag snöar inne snart...

Katt i koppel ?! Jag har då alltid trott att katter (utekatter) gick fritt ute och gjorde sina behov osv, och att innekatter gjorde sina behov inomhus osv. För det är väl så det är tänkt, eller ?! Det jag vill komma till är, jag förstår inte hur man kan komma på tanken att sätta på en katt ett, KOPPEL?? Gör man sådant ??? Är det ens lagligt?! Jag hade då aldrig sett det, förrän idag. Fast i och för sig, man kopplar ju hundar. Är det samma sak ?! Aja. whatever !!!! Ordbajs rakt igenom.

Nu ska jag banne mig unna mig något gott. Tror det får bli en morot idag,  för ni förstår gott folk. Jag går den slanka linjen nu. Jag strör en förbannelse över allt nyttigt...


Puss mina blåmesar :)

Kommentarer
Postat av: MARIANA-DG

okej :)<33

2009-03-10 @ 17:13:13
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0