Helgen säger "HEJ"!!!!!

Gaaah, äntligen helg !!! Jag har precis avverkat sista arbetsdagen denna veckan, och jag hälsar helgen hjärtligt välkommen :).  Idag har varit en bra dag, en liten barnaskara befann sig på förskolan, så vi har kunnat göra saker och ting vi i vanliga fall inte kan eller hinner med när vi är fullt hus. Efter massa pyssel och bus var alla nöjda och belåtna, efter en bra dag, till och med jag :). Nu har jag precis duschat, och packat färdigt. Tåget till Hudik går vid 18.00.  Tror minsann att jag måste skaffa mig ett körtkort och en egen bil inom en snar framtid,  att åka tåg var och varannan helg börjar bli riktigt jobbigt. men men :).

Min helg kommer bjuda på lite mys (ikväll) och fest (imorgon), vi är nämligen bjuden på fest hos Peters kusin.  Vilket ska bli riktigt trevligt :). Riktigt länge sedan jag festade nu.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0