Fan fan fan !!!!

Eftersom magsjuka har varit ett faktum dem senaste veckorna på Förskolan där jag jobbar, så har jag bönat och bätt snällt till den högre makten, att jag skulle slippa magsjuka !!!!!!!!!!! Och som jag redan visste, det finns ingen högre makt. För vet ni, jag har fått MAGSJUKA. Fan Fan Fan !!!!!!!!! Finns det något värre än magsjuka egentligen ?!. Och varför just nu, solen skiner som aldrig förr och plusgraderna har hittat till norr, plus att snön sakta men säkert tinar bort. Jag har till och med plockat videkissar med barnen idag ;). Ja som ni förstår, jag vill kunna passa på att njuta av det vackra vädret. Men magsjukan försatte mig i en dålig situvation på jobbet idag, så det var bara att knalla hem. Suck !!!!!!!  Men men, nu är det blåbärssoppa och blåbärspuré som gäller för mig några dagar... Har ni klarat er från magsjukan som härjar runt om i landet !?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0