Det är fredag mina vänner :)

Det blev en sen uppdatering idag, men jag har haft fullt upp sedan jag klev upp vid 09-tiden. Elsa sov här i natt nämligen,  och detta innbär, fixa frukost, hjälpa henne att duscha, pyssla, byta om, borsta tänder, läsa böcker,göra lunch... osv...osv.. Mamma har också varit hemma i och för sig, så vi har kunnat hjälpt varandra alla tre. Tur det, eftersom jag inte är riktigt hundra ännu. Men magsjukan har jag tackat och vinkat adjö åt, så den behöver vi inte vara rädda för längre :). (har liiite feber och känner mig fortfarande hängig dock).  Vad gör ni idag !?


Nu sitter jag och inväntar skjutsen (P), som ska ta mig ut till Birsta för lite shopping. Me Like :). Annars är inget planerat. Det blir en lugn hemmakväll i soffan, med P.   Och i morgon, OM jag orkar blir det lite galej med Cicci och Nina. Men som sagt, jag får se om jag orkar...... 






Jag bara älskar dessa två låtar :)

Kommentarer
Postat av: a

god dag :)

2009-03-20 @ 16:32:42
URL: http://uppsalabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0