090330

Dagen började väldigt segt,  och det är väl som alla andra måndagar antar jag. Men jag har överlevt, och för att inte låta alltför negativ så har eftermiddagen faktiskt varit riktigt bra :). Solen tittade fram, och vi spenderade hela eftermiddagen ute med barnen.

Jag slutade 16.00,  och gick därefter raka vägen hem. Hemma började jag genast ta itu med klädeshögen som låg innanför dörren på mitt rum. Tvätta var med andra ord min sysselsättning i någon timme, i och för sig hann jag med att betala räkningar, käka, duscha och stryka lite medan tvättmaskinen gjorde sitt . Duktig jag är :P.

Nu blir det inte mycket gjort fram till att det är dags för sängen, Spårlöst klockan 21.00 är det ända som är planerat. Annars inget annat. Vad gör ni ikväll ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0