090324

Fjälltoppar, nypistade backar och after-ski. Exakt det hade jag velat avnjuta idag, eftersom vädret har varit så jävla härligt !! Ca 5 minusgrader, och stråååålande sol. Hur skönt låter inte det ?!. Me like :). Men, jag jobbade ju som sagt. Och dagen har faktiskt gått utmärkt, synd dock att det fortfarande är två av mina kollegor som är sjuka, så det är minst sagt full fart på dagarna. Men vädret gjorde min dag idag kan jag säga :). Grymt !!!!

Antingen är jag för trött, eftersom jag fortfarande småskrattar åt en rolig händelse som skedde här hemma nyss. Eller så var det banne mig förjävla roligt :). Såhär lyder det;  När jag, mamma och pappa nyss kom hem efter en sväng på Birsta sprang både jag och mamma uppför trappen, för att tävla om vem som hann in på toaletten först. Ja, båda var nödiga. Synd, jag förlorade !! Men jag vill nog lova, jag var mest nödig. Nästan så jag övervägde att gå till grannen. Men jag fick den briljanta idén att jag skulle sätta mig på (barnens) potta.. Ja, jag var jäääääättekissis !!!!!  Men när jag greppade tag i pottan som stod inne på toaletten slog det mig, - Mari skärp dig, du kan inte kissa på en potta. Du är snart 23 år !!! Håll dig förfan !!!!! (att jag skippade kisseriet på pottan visste dock inte min kära far om) Så nyss, när han skulle hoppa in i duschen ropade han på mig. "Mari, du kan väl förfan tömma pottan om du har kissat i den".  Genast bryter jag ut i väääärldens skratt, HA HA HA HA HA !!!!!! ( Jag hade nämligen fyllt pottan med vatten, för att rengöra den från lite damm. Så den stod med andra ord fylld med vatten) HA HA HA HA HA HA !!!! Det var väl roligt va ??! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0