090305

Idag var en bättre dag, i alla fall jämfört med gårdagen. suck, vill inte ens tänka på det.  Men idag har det istället varit galet mycket barn, eller egentligen inte, men renovering pågår på ena avdelningen så vi är två avdelningar på en avdelning just nu. Med andra ord, det är sjuukt mycket barn, överallt !!!!!  Under luncherna är vi ca 30 barn, som alla ska få mat i sig. Ja ni kan tänka er vilket kaos det blir, men vi har överlevt, och det är tack vare oss personal :P.  Men detta medför att man är rätt trött på eftermiddargarna, eftersom det blir mer barn att se efter osv. pust och stön.  Jag slutade 13.00 idag också, så jag fick lämna kaoset tidigt. Det tackar vi för :).  I eftermiddag blir det rätt lugnt, funderar skarpt på att lägga mig och vila en stund nu. Innan det är dags för middag och hockeykväll hos syster och svåger. Jag måste hinna färga håret också.  Vad gör ni en dag som denna ?! =)

Kommentarer
Postat av: Emilia Eriksson

Läs gärna min blogg, den är värld att läsa. Jag lovar dig, du blir inte besviken :)

Kram!

2009-03-05 @ 14:12:56
URL: http://coolaemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom finns på Gojane.com ;)



allt bra med dig idag? =)

2009-03-05 @ 15:41:27
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Denna dag gör jag inte så jätte mycket. Ska ut och äta med familjen ikväll! Vad hittar du på? (:

2009-03-05 @ 16:59:10
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0