Vårruset !!!!

Just precis vad som går av stapel idag, jag och några av mina kollegor ska vara med. Ska faktiskt bli riktigt roligt, mest för att få umgås med kollegorna, på fritiden. Men 19.00 går starten i alla fall, och det är 5 km man ska spring/promenera. 5 km blir nog en lätt match =). Sedan får alla deltagare en picknickpåse, så lite pickning med kollegorna blir det också. Trevligt !!!  Innan starten blir det middag här hemma hos mig, vi ska beställa hemkörning. Antar att det blir någon sallad eller något likanande... Men jag hoppas ni står där med varsitt plakat och hejar på mig :P.


Hoppas vädret håller i sig också, ser ut att kunna börja regna nämligen..


Nu ska jag hänga tvätt och vila en stund...

..men håll utkik i min blogg. Har tänkt göra två roliga inlägg om hur Din Sommar Blir Den Bästa, plus ett om Skönhet Från Skafferiet...


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0