U-21 grabbarna !!!!

Efter Allsång på Skansen bytte jag och Marie snabbt över till 4:an där Sverige mötte Serbien, i U-21 EM.  U-21 grabbarna visar verkligen prov på hur fotboll egentligen ska spelas. Grymt !! Efter bara 7 minuter nätade Marcus Berg. Och kort därefter nätade han igen, genom att slå en enkel straff. Serbien tog dock över en del av sista minuterna i första halvlek och kunde få in ett mål, på en fast situavation. Toivonen kunde dock fastställa matchen, som slutade 3-1. Matchen innehöll verklugen ALLT en fotbollsmatch ska innehålla. Närkamper, snygga mål, roligt spel och en härlig kämparanda. Keep it going. På fredag spelas semifinal-matchen, mot England. Och jag ser redan fram emot att få se den, i alla fall om dom spelar sådan fotboll som jag fick se i går. Som jag sa till Marie igår, "- A-landslaget ligger i lä."  




Såg ni matchen ??

Kommentarer
Postat av: idah

Tack ska du ha :) kramar

2009-06-24 @ 16:07:15
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hejhej! Jag såg inte matchen men det verkar som att det gick bra.. Läs min blogg också, jag vill gärna ha flera läsare :)

2009-06-24 @ 16:07:53
URL: http://blogg.passagen.se/agnes98

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0