Typ femtielfte listan för den här veckan haha

Är du äldst, mellan eller yngst i syskonskaran ? Jag är yngst, är en sladdis faktiskt. 8 och 12 år mellan oss..
Vad ville du bli när du var liten ? Skådespelare eller fotbollsproffs
Har du opererats någon gång ? Nix, det har jag inte.
Vad var ditt senaste köp ? Kolla längre ner på sidan, där ser ni =).
Har du varit förbannad idag ? Förbannad var väl att ta i, men höjt rösten har jag gjort några gånger
Vilken var din favoritglass som barn ? Tipp topp och dom där vaniljglassarna som såg ut som ett huvud, tror det var ett tuggummi i mitten också..
Vem ringde du senaste ? Gabriella
Hur ofta duschar du ? Minst en gång per dag
Vem saknar du ? Alla mina tjejer, samt min kära morfar
Hur många barn vill du ha ? Tror att jag svarat på den frågan miljontals gånger nu, 2 st !!!
Hur många syskon har din pappa/mamma ? Pappa: 2 st. Mamma: 0
Vad vill du göra ? Finns mycket jag skulle vilja göra, men resa är något som står högt upp på listan.
Vilket är det tråkigaste stället du varit på ? Öhh,  besöker sällan tråka platser. Bibliotek är dock ett ställe jag vantrivs på.
Hur många hål har du haft i tenderna ? NOLL !!! Jag har så fina tänder så :).


Sorry om jag tråkar ut er med massa listor, men jag tycker det är ganska roligt =)

Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

YEY! Du får lägga upp en bild och visa sen!

Det är trist att tappa bort brillor, därför är det roligare att köpa många billiga par =)

2009-06-11 @ 20:57:20
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: jotack det är bara bra med mig med är trött idag med ^^:D

2009-06-11 @ 21:02:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Linda H - En make up artist

det ska jag absolut göra! Nej jag har inte köpt den. killen blir galen då! haha. Armani code doftar lite likt versacen faktiskt, och den har jag hemma, tänkte använda upp den först =)

2009-06-11 @ 21:40:51
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0