Svårt att slita sig !!!

God eftermiddag Sundsvall och alla andra goá städer :). Hoppas ni mår bra?! Det gör jag i alla fall, för bra för att vara sant nästan. Helt otroligt !!! Men jag har ett problem idag,  jag hade ju lovat mig själv att vila från solen. Kan tyckas att det behövs, men hur enkelt är det egentligen ?! Nästan omöjligt att vara inne när jag vet att det inte är ett moln på himmelen, och att termometern visar 27 grader i skuggan. Gå på stan i den här värmen känns inte ens som ett förslag, så jag vet inte alls. Vad tycker ni ?!. Ikväll ska jag i alla fall träffa en kompis, vi har tänkt ta en öl eller en god drink på någon uteservering. Något roligt har jag att se fram emot i alla fall :).



Veckans:
Måndag;
Öl/drink nere på någon uteservering
Tisdag; Stranden kanske ;).
Onsdag; Gatufesten med Marie.
Torsdag; Gatufesten, men det blir en mycket lugn kväll.
Fredag; Gatufesten. Lär bli fullt ös, med tjejerna =)
Lördag; Gatufesten. Sista kvällen, så nu måste vi passa på att ha skoj :P.



Så här kan en kväll på Gatufesten, längst Selångersån se ut :)
Det kommer bli såå roligt..

Kommentarer
Postat av: CHRJ

vilken härlig bidl! :)

2009-06-29 @ 13:20:23
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Paula

ut med dig i solen. vi har så få soldagar här i norr så det gäller att passa på! puss på dä!

2009-06-29 @ 13:38:25
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0