Sjukhuset plus Grillning !!!

Efter filmen Dirty Dancing la jag mig i sängen och kollade på alla repriser av Sjukhuset, mitt favoritprogram. Det var en förlossning man fick följa nu senast, och vilken lycka. Vilken kärlek. Några tårar kom också, den här helgen går banne mig i bölandets tecken. Men endast av lycka =).   Syster mellan ringde nyss och frågade om jag ville grilla med dom ikväll, och det tackade jag självklart Ja till. Det blir fotboll på tv senare också, Sverie Vs Danmark !!!  Så nu ska jag göra mig iordning, samt hänga lite tvätt innan dom hämtar upp mig. Vi hörs later !!!!




/ M

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Vad hittar du på? :)

2009-06-06 @ 14:54:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0