Nationaldagen....

6:e Juni med andra ord !!! Är det idag man ska kuta runt med den svenska flaggan i handen, och hurru för vårat land Sverige.(?). Jag tror att jag hoppar det... Är ingen person som brukar fira sådant där faktiskt, det är väl trevligt att dom har massa firande på stan och så. Med andra ord, man kan gå på stan här i Sundsvall utan att gatorna ekar tomt, haha..Annars tycker jag det inte är så märkvärdigt.... En dusch och en stor grötfrukost har jag lyckats få undanstökat här på morgonen,  vaknade vid sisådär 09-tiden.  Jag får se vad jag hittar på idag, borde åka ner på stan och inhandla shampoo/balsam, kolla på någon outfit som kan vara respektabel på midsommar och köpa ett par sandaler.... Men jag skulle lika väl kunna skippa allt det där,  och bara ligga i soffan... Aja, vi får se hur det blir helt enkelt =). 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0