Min dag.

Vaknade upp i stugan vid 09-tiden, gjorde mig iordning och käkade en god frukost ute i solen på altanen, med mamma.Gött !!! Hann ligga i solen en stund innan det var dags att bege sig in mot stan igen, passade på att åka hem när mamma skulle till jobbet. Solen fick jag i och för sig inte nog av på morgonen, för jag la mig i solstolen direkt när jag kom hem. Så en till dag i solen har det blivit, men jag klagar inte =). Vid 14-tiden kom Marie förbi, en långpromenad var inbokad. Efter en varm och lång promenad skar vi upp lite vattenmelon, rensade jordgubbarna jag köpte i morse och satt oss i varsin stol ute på uteplatsen. Vilken sommarkänsla :). När båda fått nog av solen, vid 17-tiden traskade vi in och funderade på vad kvällen ska/skulle bjuda på, och så här blev det; Sushi, vin och fotboll. Sushin och vinet är dock redan intagit och nu inväntar vi fotbollen som börjar vid 20.45.  Vi hinner allstå med att se Allsång på Skansen :P.




Kommentarer
Postat av: Agnes

Det ser jättegott ut....mums

2009-06-24 @ 16:06:13
URL: http://blogg.passagen.se/agnes98
Postat av: Victoria

mmm va gott me jordgubbar & melon :D:D somrigt!

2009-06-24 @ 17:21:59
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0