Min dag !!!

Blev upphämtad av Gabriella och hennes lillsyster Vickis, vid sisådär 14-tiden. Vi skulle inhandla alkohol och försöka hitta en present till Jonas, som vi är bjuden till på midsommar. Ingen av oss hade någon aning om vad vi skulle köpa, så vi kollade runt på massa andra saker i stället. Mest saker till oss själva, lätt hänt hurrni :P. Vi hann med en smothie också, på.....ja vad nu stället hette...Gabriella köpte en klocka, en ring, två par örhängen, småprylar på H&M och slutligen alkohol på systemet. Jag köpte solglasögon, serum till håret och slutligen även jag, alkohol på systemet. Det var en fröjd för ögat när vi traskade ut från systemet kan jag lova, med en kundvagn haha. (orka bära allt till bilen liksom). Sjukt vad vi skrattade =).  Nu är jag hemma och ska strax koka ihop en middag...


haha, folk måste trott vi var knäpp. Men ingen orkade bära, så vi frågade snällt om vi kunde ta med oss vagnen till bilen. Och det var okej för han i kassan =). Så vi traskade ut, ut på gatan bland alla människor. Med en kundvagn, fylld med alkohol. haha. Pinsamt. En polisbil stannade till och kollade lite skeptiskt på oss också, shit tänkte vi och gick vidare. Gabriella, detta gör vi aldrig om igen =)..



 


Det är skillnad på folk och folk tydligen :P. Min smothie som jag ville ha, med banan och blåbär var slut. Eller, bananerna var slut. Så jag funderade vidare, medan jag funderade skickade en i kassan iväg en annan från caféet för att köpa bananer. Endast för att jag skulle få min önskan uppfylld..Snällt hurru =). Medan Gabriella fick sin smothie i ett gammalt fult plastglas blev jag serverad med ett fint lite lyxigare glas.. haha.


 


Lösnaglar, solglasögon och serum.


Shit, vilken dag =). Helt galet roligt att umgås med dig, Gabriella !!!

/ M


Kommentarer
Postat av: emma

bra att det fungerade igen! haha det var roligt det med kundvagnen

2009-06-17 @ 21:33:08
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Anonym

Haha, grym dag. Kan vi inte öppna ett stånd utanför bolaget och sälja vår egen öl. Tror vi kan tjäna en hacka på det! ;) jag tror dock några kommer blir ganska full på midsommar! ;)

2009-06-17 @ 23:40:51
Postat av: Gabriella

Oj kanske ska skriva vet det var från... det va rfrån mig. haha

2009-06-17 @ 23:41:27
URL: http://gabbjo.blogg.se/
Postat av: Elin

tyckte nog Gabys smothie såg godare ut ändå ja;) Ni måste ha fått några blickar på er när ni var ute och vevade med systemvagnen... hehe Men så lever man väl inte för att bli bortglömd heller=) Trevlig midsommar gummsan!

2009-06-18 @ 04:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0