Men oj !!!

Kära nån, min blogg fungerar fast klockan snart slagit 22.00. Den brukar nämligen inte fungera vid den här tiden, varför vet jag inte. Ska dock bli roligt att se om detta publiceras, jag håller tummarna =).

Har varit nere på stan och käkat en jättegod sallad, på något nytt ställe i stan. Kom dock inte ihåg namnet på resturangen. Men den ligger precis bredvid Oleary´s, en salladsbar.. Grymt gott var det !!!! Sedan blev det hemfärd och lite kaffe.. Nu är det snart dags för sängen,  är galet trött eftersom jag klev upp vid 05.15..  Så nu tar vi nya tag, inför morgondagen... Helgen är ju snart här också, och det gillar jag.....


Har lovat er två roliga inlägg, som förmodligen kommer i morgon eftermiddag. Så håll utkik som sagt =).



God natt.. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0