Men bajs !!!

När man behöver det som mest, lyckas någon i Sundsvall fixa till en vattenläcka. Så nu är nästan hela Granloholm plus delar av Granlo utan vatten, på obestämd tid. Puckon. Jag har i alla fall hunnit göra mig i ordning, dvs jag hann duscha. Innan vattnet sinade bort..suck. Borsta tänderna får jag göra en annan dag..haha.. fräscht... Jag har i alla fall bestämt träff med Marie. Det blir kaffe och tillbehör hemma hos henne, i Granlo vid 16-tiden. (håller tummarna för att hon har vatten i alla fall). Sedan får vi se vad vi hittar på...



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Den blev jättegod! :D

Kram kram

2009-06-07 @ 17:08:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0