Marie och Mari på stan !!

Kom precis hem ifrån ett beösk på stan, med Marie. Riktigt trevligt att få rå om hon själv en stund, vi hade mycket att prata om så vi satt oss ner och käkade på Barista. Båda var vrålhungriga, så maten slank ner väldigt snabbt =). Sedan strosade vi runt i butiker, shoppade gjorde vi båda !! Marie köpte en ögonskugga, en vitaminspray från MUS, samt ett halsband från Åhlens. Jag köpte ett linne/klänning från Gina Tricot, och ett par skor från Scorett. Nu ska jag ta igen mig en stund, och få till frisyren. Det blåsar ju så förbannat, så lockar var det ett minus att jag gjorde idag...


149 :- från Gina Tricot


399 :- från Scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0