Mari och Gabriella, på stan =)

Vad jag flänger och far, har precis kommit hem...igen..!!!! Det blev en fika med Gabriella på stan också, flänger rätt ofta på stan märker jag haha.. Men vi hade jättetrevligt, snackade massa skit och skrattade som man alltid gör i Gabriellas sällskap.. Efter kaffet och när vi kände oss nöjda tog vi en promenad genom stan, som förövrigt ekade tomt. Tråkigt..!!! Sedan blev det hemfärd.... Och nu håller jag nästan på att somna, så sängen ropar strax. Vad har ni gjort ?! Vi planerade in en dag på stan/birsta på onsdag också, en present och dricka behövs inhandlas innan midsommarfesten på Fredag...Som jag längtar =)..


Gabriella, tack för Spotify... Det äger :).

Vi hörs / M


Kommentarer
Postat av: hannah

Sv: tack! Desamma!

2009-06-15 @ 23:22:29
URL: http://thathannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0