I.Me.My

Fredag idag, och det innebär att två dagars ledighet väntar. Och jag kan bara säga - Åååh så skönt !!!! Veckan har varit lång och väldigt jobbig, av olika orsaker. Men jag är levande, och ska nu njuta av helgen i stället.  Idag har varit en helt okej dag i och för sig,  jag har kört mitt race och struntat blankt i en viss person som jag var tvungen att stå ut med idag också.. Vi var ute både på förmiddagen och eftermiddagen, dock väldigt kallt. Men vad gör man inte för barnen=). Det blev en picknick också, ute på gräsmattan. Mellisen serverades där med andra ord. Mysigt !!!!

Efter jobbet snabbade jag mig ner på stan, jag har haft ett Sushi och hyra-film begär idag.(en kollega som frästade mig)  Och så vart det, har nyss slängt i mig Sushin som smakade mer än bra. Galet gott helt enkelt !!! Filmerna jag hyrde var; Flyga Drake och Dirty Dancing 2. Lite gotta blev det också =).   Vad har ni gjort idag ?!




Ikväll ska det mysas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0